Wat we niet gaan doen: huiswerk of andersoortige verplichtingen. Wat we wél gaan doen: met enige regelmaat  een uurtje Frans converseren. Ieder op zijn eigen niveau en met veel respect voor elkaar  (en ja....af en toe wel een beetje geholpen door Google Translate...).   De volgende ontmoeting staat weer in onze agenda's. Wij hebben er zin in, lieve mannen en vrouwen, dus wat let jullie. 

Meld je aan! Dat kan bij Jan op javanhelvoort@xs4all.nl

Avec plaisir de vous rencontrer. Salut !