Het kerstdiner op 23 december in de Keulse Kar was een enorm succes!
- Door de presentatie van Yvonne, met natuurlijk kerstliedjes die luidkeels meegezongen werden; er is zelfs een heus nieuw zangtalent ontdekt
- De kerstsfeer van de Keulse Kar, de lieve bediening, het heerlijke eten van de koks
- De surprise-act van de Drag Up Family
- De vele gezellige deelnemers
Met dank aan de SPONSORS:
- COC Noordoostbrabant
- Gemeente 's-Hertogenbosch
- #iedereenmagzoenen
Meer foto's zijn te vinden in het fotoalbum op deze website!