De volgende borrel is op woensdag 3 juni, vanaf 16.00 uur, in de Keulse Kar. Kom gezellig kletsen, borrelen & kennismaken.

Als je het een beetje spannend vindt om te komen, meld je even bij een van hen, herkenbaar aan een naamsticker. Op 3 juni zijn dat Jeroen en Gabrielle. Gastpersonen zijn aanwezig tot ongeveer 18.00 uur. 

We hebben meer gastpersonen nodig! Lijkt het je leuk om af en toe zelf gastpersoon te zijn? Mail dan naar info@rozestadsdorpdenbosch.nl 

INFO OVER DE VEGA-DAGHAP:
De Keulse Kar biedt Roze Stadsdorpers vanaf 18.00 uur een vega-daghap aan voor slechts € 10!   LET OP: hiervoor moet je zelf van tevoren reserveren via reserveringen@dekeulsekar.nl

Kun je toch niet komen, meld je dan ook weer af. De vorige keer kwamen 8 van de 12 niet opdagen, dat is heel erg vervelend voor de Keulse Kar, die hier inkopen voor doet en dus kosten maakt!